Veel gestelde vragen

Hebben jullie ook een winkel of showroom?

Jazeker onze showroom bevindt zich in Hilversum en kan op afspraak worden bezocht. Via deze link kan heel makkelijk direct online een afspraak worden ingepland. Geef wel even aan voor welk product of voor welke producten je komt, dan zorgen wij dat ze ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Ik wil mijn product in de showroom ophalen, retourneren of omruilen, kan dat?

Ja dat kan zeker. Als je een product besteld kan je kiezen voor afhalen. Via deze link kan je dan makkelijk direct online een afspraak plannen om het product af te komen halen.

Dezelfde link kan je ook gebruiken om een afspraak te plannen om een product om te ruilen of te retourneren.

Vermeld wel even welk product je komt terugbrengen en als je het wel ruilen, tegen welk product je dat wilt doen. Dan zorgen we ervoor dat het product voor je klaar ligt.

Hoe worden de orders geleverd?

Kleine pakketjes die niet extreem breekbaar zijn worden door PostNL bezorgd. Grotere pakketten of breekbare producten worden door een gespecialiseerde koerier of door ons zelf afgeleverd. Bij grote of breekbare orders nemen wij altijd contact op om een exacte leverdatum af te spreken.

Kan een order nog geannuleerd worden?

Ja dit kan, mits het geen maatwerk betreft en mits de order nog niet aan de koerier is meegegeven. Neem even contact met ons op als je de order wilt annuleren.

Wat zijn de openingstijden van de Premium Luxury showroom?

We werken alleen op afspraak. Het maken van een afspraak kan uiteraard door de weeks, maar ook ’s avonds of in het weekend. Je kan makkelijk direct online een afspraak inplannen via deze link.

Kan ik een online ingeplande afspraak ook annuleren?

Dat kan zeker. In de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het maken van de afspraak vind je een link om de afspraak te annuleren. Als de afspraak geannuleerd is kan je eventueel weer een nieuwe afspraak inplannen.

 

Als ik in België woon kan ik dan ook bij jullie bestellen?

Ja, dat is geen enkel probleem, wij vragen daar wel extra verzendkosten voor.

Kunnen alle producten geretourneerd worden?

Niet al onze producten zijn zomaar te retourneren.

Soms zijn producten maatwerk, zoals bijvoorbeeld kunst of salon tafels. Deze producten zijn normaal gesproken uitgesloten van retourneren. Daarom raden wij altijd aan de producten eerst bij ons te komen bekijken. Mocht het dan toch zo zijn dat een maatwerk product niet bevalt, dan zijn wij altijd bereid om toch een passende oplossing te bedenken.

Bij alle maatwerk producten wordt vermeld dat het product niet geretourneerd kan worden.